Holink 2019

Hoe de student journey de check-IN van (internationale) masterstudenten verbetert

Spreker: Rita de Wilde-Brink en Arjan Burgers, Universiteit Twente

Vorm: interactieve sessie

In deze sessie leer je hoe de Universiteit Twente de optimalisatie van de student journey, en dan vooral de toegankelijkheid van de prospective student, in drie stappen heeft aangepakt:

1. Ken je klant (de prospective student)

Analyse van zowel klantbehoefte en –verwachtingen, als van de (interne) organisatie als input voor de implementatie-roadmap op (zeer) korte termijn en voor de middellange termijn.

2. Verbetervisie

Het ontwikkelen van een gedragen verbetervisie en implementatie-roadmap om de prospective student journey sterk te verbeteren. Focus van dit verbeterproces ligt op goede toegankelijkheid voor de prospective student.

3. Implementatie

Het vertalen van de verbetervisie en implementatie-roadmap naar concrete actie op zeer korte termijn (startend vanaf de volgende dag) tot lange(re) termijn (tot 2-3 jaar).

Klik hier om terug te gaan naar het overzicht van sessieronde 4.